Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Σοβαρευτείτε, κουράσατε!


Ξέρεις τι; Βαρέθηκα ρε μάγκα, βαρέθηκα. Κάπου μέσα μου νομίζω ότι εγώ είμαι καλά, και θέλω να σε κράξω! 'Εχεις κάποιο πρόβλημα; Μήπως δεν είναι δικαιώμά μου; Μήπως ο καθένας δεν γράφει/λέει ότι του κατέβει; Μήπως όλοι δεν νομίζουμε ότι εμείς είμαστε σωστοί και ο γιαλός στραβά αρμενίζει...; Μήπως ο γιαλός είναι από την Αρμενία; Τότε γιατί αρμενίζει;


Και ξέρεις γιατί σε βαρέθηκα; Γιατί θέλω να δω λίγο μπάλα ρε φίλε. Σοβαρά. Μου έχεις πρήξει τον πούτσο εδώ και 5-6 χρόνια! Δεν σε χωνεύω και ξεκόλλα. Καταρχάς τι δουλειά κάνεις ρε φίλε; Είσαι προπονητής; Λογιστής; Σκάουτερ; Δημοσιογράφος; Μπάτσος; Διαιτητής; Μάνατζερ; Τι στο διάολο κάνεις στην ζωή σου; Να σου πω εγώ; Μπα! Και στα αρχίδια μου να στο πω και έτσι τι δουλειά κάνεις! Τι γιατί βρίζω μωρέ; Δεν ακούς τι λέει;; Σε πείραξε η γλώσσα μου ε; Φύγε ρε θα κάνω μόνος μου εκπομπή! Να σου πω ρε μάγκα σοβαρά. Ποιος σου είπε εσένα ότι εγώ, όταν τελειώνει ένα μάτς θέλω να ακούω για διαιτησίες, ντόπες, λεφτά, μισθούς στημένα, συνομοσιολογίες, αθλητικές εταιρίες, συνεταιρισμούς, την χώρα καταγωγής του Μπούλμπασαρ και τι είχε γίνει το 1862; Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ακούω 4-3-3, 3-5-2, 4-4-2 και δεν έρχομαι σε στύση; Τι σε κάνει να νομίζεις ότι με νοιάζει και πολύ ποιος είναι πίσω από τα πράγματα και ποιος τα ελέγχει; Τι σε κάνει ρε νούμερο να νομίζεις ότι η Μέρκελ και ο Πούτιν κάθονται να ασχοληθούν με το πόσο θα έρθει ένα ματς; Ναι, ρε μαλάκα πήγαινε στο καφενείο και παίξτο έξυπνος. Θα βρεις κι άλλους ομοίους σου. Γράψε ρε νούμερο την παπαριά σου στο φμπ. Θα πάρεις λαικ. Από ομοίους σου, βλάκα! Ποιός νομίζεις ότι είσαι στο κάτω κάτω; Τι νομίζεις ότι ξέρεις; Να σου πω τι ξέρεις; Αρχίδια ξέρεις! Ακόμα και εγώ που σε κράζω έτσι αρχίδια ξέρω, δεν το παίζω έξυπνος, αλλά μην με προσβάλλεις. Μπορώ να σε τσακίσω. 

Λοιπόν βλακάκο. Όποτε Τρίτη ή Τετάρτη έχει μπάλα θα βλέπεις ότι καταλαβαίνεις, θα παίζεις το στοίχημά σου αν είσαι θύμα όπως εγώ, θα πηγαίνεις κουβά, θα δέχεσαι το αποτέλεσμα, όποιο και αν είναι αυτό και θα το βουλώνεις! Ξέρουμε πως τις άλλες μέρες, πέρα από καμιά Κυριακή απόγευμα που είσαι λιάρδα από το Σιδεράδικο που είχες πάει χθες το βράδυ, δεν ανοίγεις την tv. Καλά, για γήπεδο ούτε λόγος. Εδώ έχεις και ριπλέι, να δεις την αμφισβητούμενη φάση σε επανάληψη, τρομάρα να σου ρθει. Κάτσε να δείς λοιπόν και κανά ματς από το καθυστερημένο πρωτάθλημα που έχουμε. Και να ξέρεις πόσα λεφτά παίρνει ο διαιτητής για το κάθε ματς, αλλά το όβερλαπ να μην ξέρεις τι είναι. Να ξέρεις τι αμάξι έχει ο Μιραλάς και ποια πηδάει, ή που ήταν χθες, αλλά τον ρόλο του μέσα στο γήπεδο να μην έχεις ιδέα ποιος είναι, τι σημασία έχει, μας σφάζουν ε; Δεν έδωσε το οφσαιντ στο 15'! Α, ναι ξέχασα να σου πω ρε βλάκα, ότι οι διαιτητές, οι ποδοσφαιριστές, οι προπονητές, οι σχολιαστές, ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΜΑΛΑΚΑ! Σε έχει φρικάρει το πολύ προ! Εσύ που έχεις παίξει μπάλα στον Πανσεκουκουτσοαλευριακό, ναι εσύ, που σου τσάκισε το μέλλον ο τραυματισμός στο γόνατο, έχεις ιδέα, ότι ο άχρηστος που βρίζεις, όσα λεφτά και να πάρει, μετά από σπρίντ είναι δύσκολο να κάνει σέντρα; Όσα μηδενικά και να του βάλεις στο συμβόλαιο, άνθρωπος θα μείνει, δεν έχει μπάρα από κάτω που γεμίζει, πλεμόνια έχει. Από που ξέρεις ρε φίλε ότι το ματς είναι στημένο; Τότε γιατί το βλέπεις; Γιατί κάνεις κριτική μετά; Και στο κάτω κάτω ποιος σε ρώτησε; Δεν θέλω ρε μαλάκα να μου χαλάς την μαγεία! Το ψέμα που ζω αν σου αρέσει καλύτερα! Ναι ρε, και εγώ τα έχω κάνει τα περισσότερα. Τι είμαι εγώ ψεύτης; Ναι τα έχω κάνει και μπορεί και να τα ξανακάνω! Και έχω παίξει και βαρβάτο -για τα δικά μου δεδομένα- στοίχημα κατά της ομάδας μου, για ματς που και καλά ήταν στημένο. Και πήγα κουβά. Γιατί σε άκουσα; Μπορεί. Γιατί είμαι πιο μαλάκας και επηρεάστικα; ΣΙΓΟΥΡΑ! Και έχω πει το ματς είναι στημένο, και για πολλά ματς το πιστεύω, γιατί μερικά τα κατάλαβα, αλλά κάθε φορά που η ομάδα που έπαιξες στο στοίχημα έχασε δεν είναι στημένο ρε μάγκα σόρρυ. Άμα σε χαλάει, άδειασε μας την γωνιά, αφού πλέον το στοίχημα είναι ο μόνος λόγος που βλέπεις μπάλα, για να βγάλεις κάνα φράγκο, να ζήσεις, γιατί από τα τόσα πολλά που ξέρεις δεν υπάρχει εταιρία να σου δίνει τόσα όσα αξίζεις, και είσαι άνεργος! Αλλά στα αρχίδια σου, τα "γαμήσαμε τα μουνιά την Κυριακή" ε καυλιάρη; Σου έχει πει κανένας βρε βόδι ότι με νοιάζει αν οι γερμανικές ντόπες είναι καλύτερες από τις ισπανικές; Ή γιατί η Αντίντας θέλει την Γερμανία να πάρει το Μουντιάλ; Ψηλέ δεν στα πα! ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΟΥ

Και μην παρεξηγηθώ και μου πεί κανένας ότι είμαι αθώος και δεν ξέρω τι γίνεται γύρω μου. Γιατί όντως δεν ξέρω. Φαντάζομαι. Αλλά δεν ξέρω. Δεν είμαι υπέρ του μοντέρνου ποδοσφαίρου, όπως ούτε εσύ. Αλλά το στηρίζουμε και οι 2. Με τον τρόπο του ο καθένας. Αλλά έτσι είναι. Και αφού λοιπόν το στηρίζουμε, μην μου πρήζεις ρε φίλε τον πούτσο άλλο και όσο κοιτάς τον κώλο της γκόμενας στην κερκίδα, άσε με να δω τριγωνάκια στο γήπεδο. Άσε με ήσυχο. ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ! Αν θέλεις το παίξεις έξυπνος για κάτι, κάνε ρε φίλε μια ανάλυση σε αυτό που είδες, πρότεινε λύσεις στο πρόβλημα της ομάδας Α, και αφού είσαι πολυλογάς, μίλα αλλά πες κάτι. Κάτι για αυτό που βλέπεις. Μην χλευάζεις όμως. Γιατί είτε μας αρέσει είτε όχι, εμείς είμαστε θεατές και αυτοί ζούνε από αυτό. Και ναι, τα λεφτά που παίρνουν είναι προκλητικά αλλά δεν τα κλέβουν! Τουλάχιστον οι ποδοσφαιριστές! Αυτοί αξιώνουν, οι πρόεδροι πληρώνουν, η μεταγραφή έκλεισε. Όσες φορές και να τον πείς μαλάκα στο γήπεδο, θα του κάνει το ίδιο. Δες λοιπόν το ταλέντο που έχει στο γήπεδο, και βούλωνε. Και εγώ ζηλεύω την μπάλα που ξέρει. Τι να κάνουμε; Ή κάνε κάτι δραστικό με αυτό το πράγμα που νομίζεις ότι υπάρχει ή άντε γαμήσου και μην το παίζεις έξυπνος!

Υ.Γ. Πολλά από αυτά τα κάνω και εγώ! Ακόμα. Ειδικά όταν βλέπω ή μιλάω για μπάσκετ. Ξέρετε γιατί; Γιατί μάλλον το μπάσκετ δεν μπορώ να το καταλάβω όσο καλά μπορώ το ποδόσφαιρο. Αν και μου αρέσει περισσότερο!

Y.Γ 1 Για αυτό παραμιλάω