Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Πάει καιρός από τότε που σήκωσα το τελευταίο μου κείμενο. Αυτή την φορά όμως αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε διάφορα πρόσωπα.


Κατ'αρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Μπρένταν Ρότζερς όχι μόνο για την θητεία του στην Λίβερπουλ αλλά και για το πόσο μαλάκας αποδείχτηκε. Τόσο που ανάγκασε την κωλοδιοίκηση των Γιάνκηδων να τον απολύσει.

Έπειτα θα ήθελα να ευχαριστήσω την μητέρα του Γκέτσε για το επάγγελμα που επέλεξε να εξασκήσει ...και τα κατάλοιπα που άφησε στο παιδί της. Τόσο της έμοιασε που έφτάσε στο σημείο να διαλέξει την  ανταγωνίστρια Μπάγερν, αφήνοντας την Μπορούσια στα κρύα του λουτρού πριν από τον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ. Εκτιμώντας τον σαν παίκτη, πιστεύω πως με αυτόν στον τελικό η Ντόρτμουντ δεν θα έχανε. Σε ευχαριστώ λοιπόν Μάριο Γκέτσε που θα πουλούσες ακόμα και την ψυχή σου στον διάολο έναντι 0.10 ευρώ. Πράγμα που έκανες και με τα παπούτσια που φορούσες στον τελικό του Μουντιάλ.

Στην συνέχεια θα'θελα να πω ευχαριστώ τον Ομπαμεγιάνγκ που όσα στρέμματα τέρμα κι αν του έδινες να σκοράρει ...αυτός θα συνέχιζε να νομίζει ότι παίζει ράγκμπι και θα έστελνε την μπάλα στον αγύριστο καθ'όλη την διάρκεια της περυσινής σεζόν.

Ευχαριστώ και εσένα Λεβαντόφσκι που διάλεξες να ακολουθήσεις τον δρόμο που χάραξε ο καριόλας Γκέτσε , πηγαίνοντας κι εσύ στην Μπάγερν.

Ευχαριστώ επίσης την διοίκηση της Ντόρτμουντ που έκανε δεκτή την παραίτηση του Κλοππ, ξεχνώντας ουσιαστικά ποιος έβγαλε την ομάδα από τα σκατά που βρισκόταν για χρόνια προτού την αναλάβει.

Ευχαριστώ και πάλι την διοίκηση των Γιάνκηδων που επιτέλους άνοιξε τα στραβά της και πλέον η ομάδα θα έχει στον πάγκο προπονητή και όχι Βρετανομπαστουνόβλαχο.

Τέλος θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε κάθε παίκτη που σκόραρε σε βάρος της Μπορούσια και της Λίβερπουλ το τελευταίο εννιάμηνο.

Και όλα αυτά γιατί συνετέλεσαν στο να μετατραπεί μια ονείρωξη σε πραγματικότητα και ο αγαπημένος μου προπονητής να αναλάβει την αγαπημένη μου ομάδα.

Looking forward που λένε και στο χωρίο μου για το πρώτο σπριντ του ψυχάκια Γιούργκεν, του ανθρώπου που κολλάει στην ομάδα καλύτερα από κάθε άλλον προς το kop.

Πάω να αλλάξω εσώρουχο τώρα. #Staksame

YΓ: Εσάς που το διαβάζετε μιας και είστε γνωστοί/φίλοι μου θα ήθελα να σας ενημερώσω -προς αποφυγήν παρεξηγήσεων- ότι τις επόμενες μέρες θα απενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου στο facebook. "Στην καραπουτσακλάρα σας" το ξέρω. Το αναφέρω παρεμπιπτόντως για να μην νομίσετε πως σας έκανα blobk delete κλπ. Τα 4 - 5 άτομα που θέλω θα τα κρατήσω σε επαφή και θα συνεχίζω να τους τα κάνω μπαλόνια μέσω viber. See you
 .

ΥΓ2: Και κάτι άσχετο, κάποτε μου το΄στειλες εσύ ...τώρα στο στέλνω εγώ. Aν και θα μπορούσε να αφιερωθεί και στον Κλόππαρο.